Gde gledate svoju omiljenu seriju? Na klasičnom TV-aparatu u realnom vremenu emitovanja, na on-demant platformama poput Netflix-a ili na piratskim stream ili dowload sajtovima. „Strimujete“ ili „skidate“ pa gledate u avionu ili na letovanju? Kako su ovdašnji TV-kanali i proizvođači sadržaja odgovorili na ova pitanja koja se svakodnevno postavljaju, posebno među „milenijalcima“ i Generacijom Z.

Da li su naši igrači u „Denkerk“ poziciji pa se povlače pred cunamijem on-demand sadržaja ili su prešli u fazu „Normandija“ pa se iskrcavaju na protivničkom terenu. Šta govori primer hrvatske serije „Novine“ koju je otkupio „Netflix“ i zašto takvih slučajeva nema više.

Kako ova tranzicija funkcioniše na tržištima velikih globalnih igrača? Na ova i druga pitanja na temu tv-sadržaja i načina njegove konzumacije – pokušaće da daju odgovor učesnici 3. panela na ovogodišnjem „Digitalu“.

septembar 6 @ 12:45

12:45


Speaker team leader

Marijana Vukašinović

Telekom Srbija

Šef Službe za upravljanje sadržajima Telekom Srbije

View profile


The rest of the team

Zoran Rađen

Marker CRM

kreativni i strateški direktor - Marker CRM

View profile

Gregory Dorcel

MARC DORCEL Group

CEO of the media group MARC DORCEL

View profile

Kenechi Belusevic

Discovery CEEMCA

View profile

Lamija Alečković

Aspida

Aspida

View profile