Header Image

Branimir Brkljač

Mokrin House

Iskusni početnik

Veteran direktnog marketinga sa bogatim međunarodnim iskustvom, poslovnu karijeru je započeo 1991. plasirajući na tržište legendarni proizvod protiv bolova u ledjima „Kosmodisk“ koji je prodat u preko tri miliona komada. Od 1993. pa sledećih 20 godina je partner u kompaniji „Studio Moderna“, specijalizovanoj za TV prodaju, koja je u tom periodu postala vodeća kompanija za direktni marketing u srednjoj i istočnoj Evropi.
Kao izbeglica iz sveta marketinga od 2012. godine posvećuje se razvoju kompanije „Terra Panonica“ koju je osnovao u vojvodjanskom selu Mokrin gde je napušteno seosko imanje pretvoreno u moderan urbani centar „Mokrin House“ koji funkcioniše kao co-working i co-living prostor za frilensere i digitalne nomade iz celog sveta, a i sve više kompanija iz regiona dolaze u ovaj jedinstveni i inspirativni prostor gde organizuju svoje tim bilding programe.
„Mokrin House“ je i edukativno-kreativni centar u kome se organizuju raznovrsni programski sadržaji – predavanja, seminari, koncerti, izložbe, radionice, pozorišne predstave, filmske projekcije.