Zoran Rađen

Zoran Rađen
kreativni i strateški direktor - Marker CRM

Zoran Rađen je čovek dva sveta.

Sa jedne strane čovek medija – novinar i urednik časopisa u Srbiji, dugogodišnji dopisnik Washington Posta za Balkan i kreativni direktor i pisac za nekoliko TV stanica, a sa druge strane čovek Marketinga – u svim njegovim poljima. Radio je kao art i kreativni direktor, a potom i generalni direktor agencija u Srbiji i regionu, a od 2011. i kao generalni direktor strateške digitalne agencije F5 Digital iz Singapura, a potom i agencije ZERO11 u Dubaiju.

Vodio je neke od najvećih globalnih i klijenata u regionu, kao i klijente poput Philipsa, Panasonica, BAT-a i Volkswagena u Aziji i Arabiji i bio konsultant za brojne firme u Aziji, Koreji i Dubaiju.

Od 2013. godine je posvećen brend i digitalnim strategijama, kao i kreiranju naprednih digitalnih platformi za Telco industriju. Radio je kao konsultant i direktor strategije za SBB, m:tel Bosna, Radijus Vektor, M-Kabl Crna Gora i druge velike Telco sisteme u regionu.

Sada vodi kompaniju Marker CRM iz Beograda koja je specijalizovana za pružanje usluga brendinga, marketinga i razvoja namenskih platformi i naprednih servisa za krajnje korisnike za Telco i High-Tech klijente