Ekrem Dupanović

Ekrem Dupanović
Izdavač i glavni urednik portala Media Marketing.

Počeo je da radi u reklamnoj industriji pre 49 godina. Prvih 15 godina radio je u ekonomsko-propagandnom programu Radio Sarajeva (1970-1985), a zatim prelazi u marketinšku agenciju OSSA, u kojoj je pet godina vodio tim za sportski marketing. Godine 1990. imenovan je za direktora jugoslovensko-švajcarske marketinške agencije IMS/STUDIO 6 Yugoslavia, koju su zajedničkim ulaganjem osnovale agencije OSSA i IMS/STUDIO 6 Lausanne. Ubrzo nakon osnivanja potpisuje ugovor sa jugoslovenskom vladom i IMS/STUIO 6 Yugoslavija postaje prva zvanična agencija jugoslovenske vlade na čijem čelu je bio Ante Marković.

Radio je na sponzorskim projektima velikih međunarodnih događaja, kao što su Zimske olimpijske igre – Sarajevo 1984, Finale Svetskog kupa u skijanju Sarajevo 1987 (direktor marketinga), Evropsko prvenstvo u atletici „Split 1990“ (direktor marketinga), Svetsko prvenstvo u skijaškim letovima „Planica 1994“. itd. Vodio je sponzorstvo Monike Seleš od omladinskih dana do  ženskog teniskog reketa broj 1 u svetu.

Pokrenuo je i prve projekte sponzorstva u kulturi i umetnosti. Agencija koju je vodio bila je dve godine marketing agencija Sarajevske filharmonije.

Po izbijanju rata u Bosni i Hercegovini, osniva svoju agenciju Futura Media sa sedištem u Sarajevu. Godine 2003. počinje da uređuje i izdaje magazin Media Marketing, a 2011. i portal Media Marketing, danas najrelevantniji medij komunikacijske industrije Adriatic regije.

Autor je četiri knjige. U decembru 2016. godine objavio je knjigu The Best of Adriatic Creative Directors u kojoj je na 380 strana predstavio 26 najuspešnijih kreativnih direktora Adriatic regije i 130 njihovih najboljih kampanja. U decembru 2017. godine je izašla knjiga Hotel Jugoslavija autobiografskog karaktera. U aprilu 2018. godine objavljena je knjige Kreativni portfolio 01 – Najbolje u oglašavanju Adriatic regije u 2017. godini, koju je pripremio zajedno sa svojom kćerkom Asjom. U knjizi je na 400 strana predstavljeno 160 komunikacijskih kampanja koje su u 2017. godini nagrađene na nacionalnim i regionalnim festivalima. U martu 2019. sa Asjom objavljuje i drugu knjigu Kreativni portfolio sa kampanjama koje su osvojile festivalske nagrade u Adriatic regiji (146 kampanja, 420 strana).

Vrlo je posvećen mladim ljudima i nastoji da im pruži podršku u realizaciji uspešnih karijera. Jedan od značajnijih projekata Media Marketinga je The Young Leaders for Tomorrow. U junu ove godine na Japodskim otocima kraj Bihaća okupio je na četvorodnevnoj konferenciji 80 mladih lidera komunikacijske industrije i predavača iz Adriatic regije.