Vladimir Čeh

Vladimir Čeh
Institit za istoriju oglašavanja

„Pali se lako, ne gasi nikako“ – slogan koji je davno napisao možda je i autobiografski opis odnosa prema poslu kojim se (još uvek) bavi: „zapalio se“ početkom sedamdesetih, zamenio informativnu redakciju Radio Beograda za propagandnu i profesiji promocije ostao veran do današnjih dana, od redakcije EKO programa Radio Beograda, preko sopstvene Majstorske radionice za kreaciju komunikacija ČEH i funkcije kreativnog direktora i partnera u nekoliko oglasnih agencija, jedan od trojice osnivača i prvih direktora Portoroškog propagandnog festivala (danas „Golden drum“), autor kultne emisije Radio Beograda „1,2,202“, kreator i jedan od pokretača prvog komercijalnog muzičkog „Radija 101“,  idejni tvorac i prvi glavni i odgovorni urednik radija za radio u kolima „Roadstar“, dugogodišnji predsednik Beogradskog ogranka IAA, član mnogih žirija, radne grupe za izradu prvog Zakona o oglašavanju, predsednik Suda časti UEPS, dobitnik priznanja Jugoslovenske Radio Televizije „Svaka ti čast“ za izuzetan i trajan doprinos razvoju ekonomske propagande na programima JRT, nagrade UEPS za životno delo, mnogih priznanja kao autor, član tima ili kreativni direktor – od lokalnih do nagrada i priznanja  Holivudskog, Njujorškog i Portoroškog festivala, autor neprihvaćene kampanje „Da devedesetprva ne bude četrdesetprva“ i brojnih prihvaćenih kampanja i stručnih radova, uz osnivanje Instituta za istoriju oglašavanja i izložbi: „Od lovljenog do lovca“ (Tito na plakatu) u Rovinju i Beogradu, trilogije o Velikom ratu „Rat i plakat“ „Žena, rat i plakat“ i „Srbija, rat i plakat“ u Muzeju primenjene umetnosti, „Ko je Malvina Hoffman“ u 7 gradova u Srbiji, „Zajedno smo jači“ u Skupštini Srbije (povodom 100 godina od srpske zastave na Beloj kući) i, koliko juče, izložbe  „Rat i humor“ u Narodnoj biblioteci u Beogradu.  Za sad.