Mugdim Šehalić

rukovodilac projekata na Beogradskom sajmu i vođa projekta Sajam medija – Media market

Mugdim Šehalić je rukovodilac novih projekata na Beogradskom sajmu i vođa projekta Sajam medija – Media market.

Bio je šef propagande u IPM „Zmaj“ iz Zemuna. Kao novinar u jedinom domaćem  ekonomskom dnevnom listu „Privrednom pregledu“ pripremao je i uređivao rubriku „Marketing&Menadžment“. Radio kao novinar i urednik komercijalnog programa u „Poslovnom radiju“ i „Radio Sajmu“. Autor i voditelj u preko 150 izdanje radio emisije „Reklamokratija“ na „Poslovnom radiju“ i 50 izdanja emisije „Marketring“ na „Radio sajmu“.

Bio je zamenik glavnog i odgovornog urednika časopisa „Taboo – o svetu marketinga“.

Član je Upravnog odbora i koordinator za programske aktivnosti i odnose s javnošću  Udruženja za tržišne komunikacije Srbije – UEPS. Više puta bio je predsednik žirija UEPS-a za ocenjivanje godišnje domaće oglasne produkcije. Bio i član žirija Udruženja radio stanica Srbije RAB za izbor najboljih radio spotova i džinglova.

Sarađivao i objavljivao tekstove na razne teme (poslovne, marketinške, medijske)  u dnevnim listovima i časopisima: Privredni pregled, Danas, Direktor, New deal, The Chance, Taboo, Biznis i finansije, E magazin... Pripremao i vodio nekoliko TV emisija „Noć na sajmu“ na TV kanalu YU info.

Bio dugogodišnji predavač u Trening radionici za odnose s medijima Agencije «Pragma», gostujući predavač u agencijama Hauska&partner, Senat i na IMSP.

Pripredio i uredio više stručnih izdanja iz oblasti marketinga. Autor knjiga „Prst na usta, na srce ruku“ i „Udaraj u gong i prodaj svoje slatkiše“; kao i dokumentarno-igranih filmova „Nepoverenje“ i „Žanin i kesa“ i scenarija za kratki dokumentarni film „Tora“.