Neda Đokić

Direktorka marketinga u kompaniji HEINEKEN Srbija

Ne tako davno, Neda je rođena u Beogradu, ali je živela i školovala se na Kipru, a zatim i u Londonu. Svoju karijeru je počela u ovoj prestonici kulture 1997. godine. Tada je svoj prvi posao dobila u Unilever-u kao deo Management Traienee programa. Nakon tri godine, zakucala je na vrata L’oreal-a 2000. godine. Rad za ovu kompaniju će postati i glavna odskočna daska u njenoj daljoj karijeri. Do 2009. godine prošla je različite menadžerske pozicije i postala pravi marketing guru. Posle skoro 10 godina rada u L’oreal-u, priključila se kao Marketing Manager Bobbi Brown timu, u kompaniji za koju je, kako kaže, najviše uživala da radi. Međutim, iako zadovoljna pozicijom u kojoj je i nakon skoro dve decenije života u Londonu, 2010. godine zajedno sa svojim suprugom odlučuje da se vrati u Beograd i zasnuje porodicu u sigurnoj sredini i mirnom mestu za odrastanje. Ubrzo se priključuje porodici kompanije Coca Cola Hellenic (CCH) na poziciji NCB menadžera, poziciji dosta nižoj od one koju je imala u Londonu. Svakako posao nije prihvatila zbog pozicije i trenutnih uslova, već da bi sebi otvorila vrata za nešto drugo, veće, bolje…

Nedugo zatim, preuzima čelo marketinga u kompanije CCH i uspešno vodi tim kroz različite uspehe, nezabeležene u istoriji ove kompanije, sve do leta 2013. godine. Njenu karijeru je obeležilo mnogo uspeha: bezbroj najuspešnijih market vizita, nagrada za kreativnost i mnoga druga priznanja. Nakon impresivne karijere u marketingu, 2018. Godine, Neda se okušava i u ulozi direktora prodaje i izlazi iz svoje zone konfora. Nakon tima od 30 ljudi, uglavnom žena i projekata koji su prevashodno kreativno i strateški orijentisani, prešla je na poziciju na kojoj je videla kako izgleda druga strana posla, gde svoj dan uglavnom deli sa muškim timovima. Još jednom je pokazala koliko je operativna i usmerena ka određenim ciljevima, uspešno je vodila svoju armiju od preko 500 individua, koji zajedno sa njom na čelu beleže zavidne rezultate u unapređenju kompanije.

Septembra prošle godine, Neda još jednom pravi preokret u svojoj karijeri hrabrim prelaskom u HEINEKEN Srbija. Kao direktorka marketinga nastavlja uspešan razvoj kompanijskog portfolija, oblikujući nove mogućnosti u okviru kategorije piva i učvršćujući vodeću poziciju u Srbiji.