Tomaž Drozg

Vlasnik i direktor Adria Media Ljubljana, suvlasnik Mea diagnosis i predsednik slovenačkog Udruženja za medije

Tomaž Drozg je koautor medijskog prostora od 1982. godine. Prvih 10 godina je radio kao novinar i urednik, a sledećih 10 kao vlasnik jedne od najvećih slovenačkih reklamnih agencija na prelazu dva veka.

Izdavaštvu se vratio 1994. kada je izdao reviju Grand Prix, a ubrzo potom i reviju Grif koja je 2000. izvela satelitski „live streaming” zahvaljujući kom je prvo skijanje sa Mont Everesta u jednom danu gledalo 8 miliona korisnika iz celog sveta.

Sa svojom izdavačkom kućom Motomedia, 2001. u Sloveniju dovodi i prve globalne revije: Playboy, Cosmopolitan, Men’s Health, Connect, kasnije i Elle, Story, Sensa, PC Magazine i u potpunosti se posvećuje izdavaštvu. U 2002. osniva tabloid Nova, iste godine u Sloveniju dovodi nemačke strateške medijske ulagače, a 2005. još i evropske izdavačke velikane Bertelsmann i Sanomu, a kasnije im se pridružuje i Styria. Sa novim vlasnicima izdavačka kuća dobija naziv Adria Media Ljubljana.

Drozg 2012. ponovo preuzima vlasništvo nad Adria Media Ljubljana koja danas spada među 10 najvećih slovenačkih revijskih i digitalnih izdavačkih kuća. Tomaž Drozg je i osnivač međunarodnih projekata u oblasti e-mobilnosti, plugin-magazine.com i e-medicine, moja-diagnoza.si.

U partnerstvu sa kompanijom Mea diagnosis, čiji je i većinski vlasnik, 2018. u Sloveniji pokreće prvi digitalni medicinski priručnik Moja dijagnoza.

Tomaž Drozg je predsednik Udruženja za medije u Sloveniji i član upravnog odbora Slovenačke agencije za oglašavanje (SOZ).