Lazar Džamić

Lazar Džamić

Diplomirao pravo na Pravnom fakultetu u Beogradu, 1984. Predavao Media relations na specijalizaciji za PR na poslediplomskim studijama na Ekonomskom fakultetu u Beogradu (1998), održao veliki broj stručnih seminara i treninga za kompanije i klijente, uključujući The Institute of Direct Marketing (IDM), The Marketing Agencies Association (MAA) i Google u Velikoj Britaniji.

Bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj pureplay agenciji Underwired. Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su WaitroseVirgin HolidaysVisit WalesGAPGlenfiddichAXANando’s i mnoge druge. Jedan je od prvih digitalnih stratega u Britaniji, proglašen je za Top 10 digital player tri godine za redom po anketi magazina Marketing Direct, kao i dobitnik velikog broja stručnih nagrada u Srbiji i Velikoj Britaniji. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svetske publikacije, uključujući i The Guardian. Autor je nekoliko bestseller knjiga u Srbiji. Predavač je na Fakultetu za Medije i Komunikacije u Beogradu.