Header Image

Boris Trivan

Institut za digitalne komunikacije
Boris Trivan

Suosnivač, direktor programa i viši predavač na Institutu za digitalne komunikacije.

Jedan od tri trenera za digitalni marketing u Srbiji sertifikovan od strane Digital Marketing Institute u Irskoj. Kolumnist za sve glavne medijske kuće (Ringier Axel Springer, Adria Media Group, Color Press Group, Europa Digital).

Kreator fiktivnog lika Pokojna Mileva, koji se širio iz društvenih mreža na internet, kao i tradicionalne medije kao što su štampa, radio i televizija, formirajući zajednicu od preko 600.000 ljudi sa mogućim dosegom preko 20 miliona ljudi širom sveta.

Osnivač i direktor marketinga Centra za obrazovanje odraslih „Educa Humana“, radio je na kreativnom planu i strategiji marketinga za seriju projekata Centra za doživotno učenje, zaštitu životne sredine i sveukupno konvencionalno obrazovanje. (Svi projekti su razvijani u saradnji sa vladinim institucijama. Centar za obrazovanje odraslih „Educa Humana“ je prva organizacija u Srbiji koja se bavi konceptom doživotnog učenja.) Potom je 20 godina proveo kao arheolog, u Egiptu sa Univerzitetom Kembridž. Predavač, mentor i naučni saradnik u naučnom centru Petnica.