Header Image

Lenja Faraguna

MarCAREting and Clarity Coach

Lenja veruje da ukoliko želite da vaš marketing bude izuzetno efikasan nije vam potrebna diploma iz marketinga, već iz humanosti.

Ova deviza je najveća lekcija koju je naučila u poslednjih 12 godina kao preduzetnik i trener i to je DNK njene misije u životu.

Lenja Faraguna je mama i preduzetnica bez firme. Ona je mama svom mladom sinu Noi i »mama« novom i savremenom marketinškom pristupu pod nazivom Marcareting koji je »utisnula« u srca i umove kompanija čiji brendovi zarađuju novac i ujedno menjaju svet. Ona je »ogoljeni« javni govornik. Opasnica. Ljudsko biće.

Ona veruje da je stari marketing – znate onaj narcisoidni, koji vrišti iz sveg glasa i razmeće se popustima – mrtav, finito, gotov, passe, otišao, sahranjen, jer viče, laže i potcenjuje i većina ljudi ga ne podnosi. Ali 98% kompanija i dalje posluje na stari način i, pri tom, ne dobija rezultate koji žele.

Ona veruje da moramo da »pomerimo« komunikaciju brenda sa B2C i B2B na H2H (human2human ili heart2heart). Diplomirala je engleski jezik i magistrirala semiotiku radio oglašavanja na Univerzitetu u Istočnom Londonu i na Univerzitetu Karl-Franzens u Gracu. Pisac Roy H. Williams, čije su se knjige našle na listi bestselera New York Times-a, je proglasio Lenju za jednog od 12 svetskih incijatora promena. Radio Advertising Bureau Sjedinjenih Američkih Država je takođe proglasio Lenju jednom od 40 najuticajnijih radio ličnosti mlađih od 40 godina. Lenja je doživela veliki „lični i poslovni bankrot“ u 2012. godini i od tada se izdigla iz pepela kao ptica feniks.

Prešla je put od osobe koja je, u početku, podmićivala svoje prijatelje i oca da dođu na njene seminare 2011. godine, do toga da sada drži predavanja širom svoje zemlje i Evrope. 22. maja 2017. je učestvovala na BRANDING SUMMIT-u u Bukureštu (www.brandminds.ro) zajedno sa Gary-em Varynerchuk-om, Robert-om Murray-om, Dr Kjell A. Nordström-om i dr. Jonas Ridderstråle-om (Funky Business) i Julian-om Treasure-om.

Osnovala je organizaciju pod imenom Visible Women Worldchangers gde oko 900 žena preduzetnica iz celog sveta dele svoja iskustva, znanje, projekte, pobede, poraze i inspiraciju. Takođe je osnovala i Moonworking sa ciljem povezivanja preduzetnika i studenata kojim na pamet padaju sjajne ideje dok mesečare po muzejima. Radila je sa 134 start-up-a u svojstvu mentora i suosnivačica je Club 466 International gde pomaže ženama liderima da razviju svoje ideje.

Lenja je, takođe, i osnivač ekskluzivne onlajn akademije MMA – The Modern Marcareting Academy for WorldChangers (www.ilovemarcareting.com ) – koja već obučava drugu generaciju polaznika da počnu da »plove na otvorenim okeanima uspeha« u leto 2017. Završava i svoju knjigu »The Naked Brand« koju piše zajedno sa 77 preduzetnica koje se ne plaše da budu ono što jesu i priznaju svoje mane na putu do slave i poslovnog uspeha. Lenja jako voli pesmu Xavier Naidoo-a „Bitter hör nicht zu Träumen“ i onu grupe Madness „How Can I Tell You“ zato što sumiraju njene životne vrednosti i način na koji komunicira. Voli vreme pre oluje, veruje da je vaš brend vredan 400 triliona (i to vam može dokazati) i dolazi iz jedine zemlje koja ima reč LJUBAV u svom nazivu.