Pre dve godine na „Weekend Media Festivalu“ u Rovinju Branimir Brkljač razgovarao je u panelu sa svojom tada 11-godšnjom kćerkom i nekolicinom njenih vršnjaka između 8 i 13 godina. Po uzdasima u publici moglo se zaključiti da je većina učesnika, odraslih ljudi, profesionalaca iz oblasti komunikacija – bila šokirana odgovorima ovih, reklo bi se, nasumično izabranih pripadnika Generacije Z.
Prvi klinci iz ove generacije, oni rođeni 2004. – ove godine pune 14 godina i stupaciju na scenu ozbiljnih konzumenata najrazličitijeg spektra proizvoda. Koliko su naši mediji, marketinške i PR-agencije ali i proizvođači – svesni toga kako razmišljaju ovi „mali ljudi“ koji će za 10 godina biti nosioci društvenih promena…
Šta kažu istraživanja a šta svakodnevna praksa – čućemo od učesnika 2. panela 2. dana „Digitala“.
septembar 7 @ 12:00
12:00